Men man kan fråga sig vad nån helsida i fackpress kostar. $20000 kanske är småpengar i det stora hela. Och nu får dom ju en hel massa företag/personer att prova på och faktiskt designa något med deras produkter.
Mycket bättre marknadsföring kan man nog inte tänka sig egentligen. Annars blir dom ju bara en annons blad 150 andra i en tidning.
Nån som sett nått om leveranstider?
Hur skickar de dem till sverige?
Så man vet vilken hög av paket man ska leta i på jobb (Skickade den dit om de fått för sig att använda nån leverantör som inte e posten, sen ser det ju seriöst ut med)
Jag måste fått extra dumma frågor
tror jag fick 8/10 med labben uppe samtidigt, jag skyller på att jag inte koncentrera mig 100%igt..
Undra om min tävlingside fungerar.. Mäta strömen per säkring i en svenk gammal skruvsäkringscentral genom att linda en spole runt själva propphållarhuvudet (altså den med gänga på) Problemet är ju att strömmen kommer ju gå åt bägge hållen i spolen.. först ut genom den i mitten, sen tillbaka längs kanterna. kommer dessa magnetfält att ta ut varandra tro? Lovar att återkomma med en paintbild någon dag. Och nä ni kan vara lugna, jag tänker INTE rota I centralen, bara utanpå
Asså, är det nån ide att ge sig på labben hemma med modem?.
Ingen som har lust å hjälpa mig, min kassa engelska under provet
Edit...
Hur många rätt måste man ha på provet för att klara det?.
Modem ska nog inte vara nåt problem. När jag körde "system requirements"-testet så hade jag ungefär 50 kbit bandbredd in till deras server enligt testresultatet. Minimum rekommenderar är 33.6 så ett modem ska fungera.