10min projekt blåtandslur modell Kul
- Electricguy
Re: 10min projekt blåtandslur modell ful..
Haha, måste se helgalet ut om du snackar med den där runt folk
Grymt mini-projekt!

Klockrent!
Man blir väl halshuggen av ett gäng nostalgiker om man sliter inälvorna ur en kobra, men det vore rätt kul också. Jag har haft en, men den är borta nu...
Idé till svarsknapp: Ett tungelement i luren och en ring med magnet i på fingret?
Man blir väl halshuggen av ett gäng nostalgiker om man sliter inälvorna ur en kobra, men det vore rätt kul också. Jag har haft en, men den är borta nu...
Idé till svarsknapp: Ett tungelement i luren och en ring med magnet i på fingret?
Har inte Lagerhouse sålt handsfree med kabel med sån lur, har för mig jag såg det vid nåt tillfälle!
Nu vet jag precis vad min Ericsson BT HF ska få för framtida öde i alla fall!!!
Nu vet jag precis vad min Ericsson BT HF ska få för framtida öde i alla fall!!!

Har varit sugen på detta sen Thinkgeek började sälja lurar, men den här DIY-modden var klart sjysst! Snyggt jobbat!
-
Synd att jag inte har kvar den gmala Ericsson telefonen med ett batteri större än två videoband
hade varit lite överambiöst iofs

Optimalt vore ju en sån där gammal vägghängd telefon liknande diavox som man hänger vid innefickan i sin trenchcoat 

Kul med så mycket positiv feedback
hassefikonkasse Jag har redan set handsfree till mobiler men dom hade sladd så en tråldös skulle vara lite mer puckat
Sparkz Nog skulle du bli halshuggen av många, jag frågade om jag kunde få flickvännens Kobra men då tyckte hon på riktigt att bägaren hade runnit över
Variosboy Det är några som säljer sådana, vet att Designtorget säljer med sladd för en mindre förmögenhet.
korp Ja se där det fanns, men min är snyggare samt , "Custom and handmade"
Har förövrigt använt den flitigt idag men jag har inte varit ute någonting, ska dra med den till Ikea imorgon så får vi se hur det går

hassefikonkasse Jag har redan set handsfree till mobiler men dom hade sladd så en tråldös skulle vara lite mer puckat

Sparkz Nog skulle du bli halshuggen av många, jag frågade om jag kunde få flickvännens Kobra men då tyckte hon på riktigt att bägaren hade runnit över

Variosboy Det är några som säljer sådana, vet att Designtorget säljer med sladd för en mindre förmögenhet.
korp Ja se där det fanns, men min är snyggare samt , "Custom and handmade"

Har förövrigt använt den flitigt idag men jag har inte varit ute någonting, ska dra med den till Ikea imorgon så får vi se hur det går

- JimmyAndersson
- Kontakt:
Re: 10min projekt blåtandslur modell Kul..
Jag tog mig friheten att ändra en bokstav i rubriken. Tycker projektet förtjänar det. 
(Du får naturligtvis ändra tillbaka om du vill.)

(Du får naturligtvis ändra tillbaka om du vill.)
Re: 10min projekt blåtandslur modell Kul..
Det är inga problem Jimmy, kul verkar vara trots allt det rätta ordet 

Re: 10min projekt blåtandslur modell Kul
Finns färdiga sådana att köpa iofs
men lite kul är det ju 

Kan bara hålla med föregående talare.
FRUKTANSVÄRT skojjigt!
skulle gärna vilja ha en sån, men jag skulle nog skämmas med å gå å prata i en sån där.
poängen är ju att man helt obehindrat ska kunna använda den på rätt sätt. vissa kan, andra kan inte.
men som sagt. 11 av 10 möjliga poäng.!
FRUKTANSVÄRT skojjigt!
skulle gärna vilja ha en sån, men jag skulle nog skämmas med å gå å prata i en sån där.
poängen är ju att man helt obehindrat ska kunna använda den på rätt sätt. vissa kan, andra kan inte.
men som sagt. 11 av 10 möjliga poäng.!
Ett snyggt custom läderhölster 'a la axelhölster för revolver och nördstämpeln är given