Jag instämmer med bearing. Går grejorna med vanlig post så har risken varit lägst hittils.
Rocky_AL, PayPal:s system detekterar frekventa e-kort-byten som potentiellt bedrägeri och spärrar kontot per automatik utan möjlighet till upplåsning. Det hände mig för något år sedan, och fick starta ett nytt konto. PayPal säger att de inte fungerar med virtuella kort.
Har hört folk som kör med e-kort med multiköp/lång giltighetstid men personligen orkar jag inte med den cirkusen igen. PayPal är bäst när det fungerar. Supporten är.. hmm.. låt oss säga, mer intresserade av att avklara samtalet än, att lösa ditt problem.
Tull/moms vid köp från sure electronics?
Re: Tull/moms vid köp från sure electronics?
Paypal är ju säkrare än att beställa från någon hemsida med hemma snickrade betalsystem, där dom kan sno ditt kontonummer eller kanske få det stulet av en hacker. Har inte haft några problem med dom trotts 300+ affärer.
Kan nämna att CIA i många år nu aktivt arbetat under-cover med att köpa stulen kontokortsinformation och där efter sätta fast den som säljer. Detta har förstört marknaden för stulen kontokort information så mycket att CIA nu tänker sluta, det är inte värt budget längre... påstår dom i alla fall.
Sure electronics är tröga på att skicka saker, men dom kommer. Annars skulle dom inte ha 99% positiv feedback.
Vad gillar ni bäst från sure electronics?
Jag tycker att deras DC-DC kort är mycket trevlig. Ett tag var dom på REA för 1.3USD styck, köpte många!
Kan nämna att CIA i många år nu aktivt arbetat under-cover med att köpa stulen kontokortsinformation och där efter sätta fast den som säljer. Detta har förstört marknaden för stulen kontokort information så mycket att CIA nu tänker sluta, det är inte värt budget längre... påstår dom i alla fall.
Sure electronics är tröga på att skicka saker, men dom kommer. Annars skulle dom inte ha 99% positiv feedback.
Vad gillar ni bäst från sure electronics?
Jag tycker att deras DC-DC kort är mycket trevlig. Ett tag var dom på REA för 1.3USD styck, köpte många!
Re: Tull/moms vid köp från sure electronics?
Sist jag beställde fårn sure tog det inte ens en vecka, det är ju helt mkay.
Köpte ett sortiment med SMD resistorer/kondingar förut som tog typ en månad att få dock, men kom gjorde ju grejerna.
Köpte ett sortiment med SMD resistorer/kondingar förut som tog typ en månad att få dock, men kom gjorde ju grejerna.