"På vilket vis menar du att det inte fungerar?"
Exakt det som jimmy beskrev i början av tråden, att det blev en blå ram runt om m.m.
Det är väll möjligt att det var en äldre webläsare än IE4.0 (men jag tror inte det) men i vilket fall som helst så vill jag att hemsidan ska fungera för alla, och eftersom GIF tar mindre plats också så förstår jag inte varför jag inte skulle använda det..
Du (speakman) verkar vara jätte mycket imot GIF, men jag kommer inte ihåg att jag har läst en enda komentar av dig med någon nackdel med GIF, (du sa ju att man inte kunde ha delvistransparent eller va det nu hette i GIF, men eftersom jag ändå inte vill ha det..

)
----
"Humm... varför laddade du upp bilderna dit?"
För att när jag gör projekt trådar på forumet brukar jag lägga bilderna där (jag har bara tillgång till lite datatrafik på min server, så jag ville inte slösa för mycket..) och sen lat som jag var så kopierade jag bara in länkarna från forumet när jag skulle lägga upp projekten på min hemsida...
Mvh. DA..
Edit: Det läskiga var att igår kväll när jag fixade i webshoppen och la in bilderna där tänkte jag att jag borde kanske inte ha bilderna på pici.se, det är ju trottsallt en gratis känst, och de brukar man inte kuna lita på så mycket, och jag vill inte att min hemsida ska vara så ostabil. Sen tänkte jag att det kan jag fixa någon annan gång

Sen dagen efter (idag) hände det!!