Hej!
Jag har en manual till en bewacard BC-100 i elektroniskt format (PDF). Om du vill ha manualen så mejla bara till mig så skickar jag den.
mille.eriksson@gmail.com
Sökningen fann 6 träffar
- 10 oktober 2009, 08:14:08
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Bewacard BC-100
- Svar: 0
- Visningar: 327
- 4 oktober 2009, 20:38:44
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Elslutbleck Bewacard
- Svar: 2
- Visningar: 507
Re: Elslutbleck Bewacard
Hej
Jag har kommit på hur man gör nu. Jag har kopplingsschemat på paint som inte går och lägga ut, tyvärr.
Jag har kommit på hur man gör nu. Jag har kopplingsschemat på paint som inte går och lägga ut, tyvärr.
- 4 oktober 2009, 19:52:09
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Elslutbleck Bewacard
- Svar: 2
- Visningar: 507
Elslutbleck Bewacard
Hej!
Någon som vet hur ett elslutbleck skall kopplas in till en bewacard BC-100?
Någon som vet hur ett elslutbleck skall kopplas in till en bewacard BC-100?
- 4 oktober 2009, 19:24:54
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Bewacard BC-100
- Svar: 5
- Visningar: 911
Re: Bewacard BC-100
Hej :D , tack för svar. Jag har redan fixat en "masterkod". Masterkoden är rätt eftersom den svarar på koden. efter det så ska alla LED lysa enligt manualen men som sagt så lyser endast den röda i mitt fall. det ända jag kan göra när den röda LED lyser är att programmera in magnetkort, ing...
- 3 oktober 2009, 23:30:38
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Bewacard BC-100
- Svar: 5
- Visningar: 911
Re: Bewacard BC-100
hur resetar man bewacard?
- 3 oktober 2009, 22:14:40
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Bewacard BC-100
- Svar: 5
- Visningar: 911
Bewacard BC-100
Hej! Jag har nyligen inskaffat mig en Bewacard BC-100. Jag upptäckte ett problem enligt följande. För att komma till programmeringsläget skall man trycka B+sex-siffrig kod och då, enligt instruktionsbok så ska alla LED lampor lysa (Grön,gul+röd). Men i mitt fall så lyser bara den röda LED lampan. va...
