Re: Elscooter/moddningar/förbättringar.
Postat: 21 juni 2026, 12:49:46
Nu är det fart på laddningen i alla fall.
Ska sätta en laddport längre uppe på styrstången, inte roligt att krypa på golvet varje gång man ska ladda.
Fungerar väl bra om man bara ska ladda en gång i veckan kanske.
Ska sätta en laddport längre uppe på styrstången, inte roligt att krypa på golvet varje gång man ska ladda.
Fungerar väl bra om man bara ska ladda en gång i veckan kanske.