Leverans av Lillasystrar.

Robot, CNC, Pneumatik, Hydraulik, mm
Användarvisningsbild
jojje
Gått bort
Inlägg: 6380
Blev medlem: 20 januari 2006, 01:53:33
Ort: Stockholms utkant
Kontakt:

Leverans av Lillasystrar.

Inlägg av jojje »

Eftersom alla Kressar ska skickas direkt från Kressfabriken så finns det i princip ingen orsak att jag väntar med utskicket av resterande Lillsyrror.

Så ni som har beställt, men inte fått leverans, får det så snart ni betalat in resterande till mig. Vart och hur mycket ser ni här.

Jag bör ha pengarna så fort som möjligt, men innan 2007.11.30 för att ni ska få någon leverans. Har ni problem, så hör iaf av er till mig.

Dom som fattas är: (Editerat 2007.12.01)
Karlstedt (Har ej betalat, så då blir det ej leverans.)

*

Här kan ni även ta upp andra saker som har med leveransen att göra.
Senast redigerad av jojje 1 december 2007, 15:10:23, redigerad totalt 3 gånger.
Användarvisningsbild
jojje
Gått bort
Inlägg: 6380
Blev medlem: 20 januari 2006, 01:53:33
Ort: Stockholms utkant
Kontakt:

Inlägg av jojje »

Nu har tre Lillsystrar lämnat kliniken på sin första färd på egen hand.

Eftersom det är ett DPD Företagspaket 16:00 (pga den höga vikten) så måste ni (Porto, Skygismo och Wise) själva hålla reda på när paketet kommer till ert utlämningsställe, annars åker det på en extra runda.

Varför ni andra inte har fått nåt?
Jag har packat klart allt utom Kontrollerkorten som jag inte får flera av förän i morron (Fredag).
Då går det paket även till Tottis och Jim_the_one. Flera är det inte som har slutbetalat tyvärr, hmm...

Dom som inte betalat, eller hört av sig, så jag kan skicka iväg före 2007.11.30 kommer inte att få leverans. Dom byxsatserna jag har kvar då kommer jag att bygga ihop och sälja själv.

Orsaken att jag inte skickar mail eller PM direkt till dom det gäller är att:
Är man inte aktiv på forumet eller bryr sig om att höra av sig nästan ett halvår efter beställningen, då kommer jag inte att få någon hjälp med utvärderingen av byggsatsen heller, och har därmed inte någon nytta av dom personerna. Orsaken till det låga priset var att jag skulle få något tillbaka.

Ni som har fått leverans men inte gjort något för att hjälpa mig i utvecklingen kommer inte att få support/hjälp senare. Det hoppas jag för er egen skull att ni har förstått.
Användarvisningsbild
speakman
Inlägg: 4838
Blev medlem: 18 augusti 2004, 23:03:32
Ort: Ånge

Inlägg av speakman »

Får man fråga så här lite offtopic vad slutsumman egentligen är om det inkluderar rubbet man behöver, såsom borrar och fräsar å relän osv...?
Användarvisningsbild
jojje
Gått bort
Inlägg: 6380
Blev medlem: 20 januari 2006, 01:53:33
Ort: Stockholms utkant
Kontakt:

Inlägg av jojje »

Nu har jag skickat till Tottis och resten till Jim_the_one också.

Dom olika slutsummorna kan du ser här, men eftersom fler å fler har slutlevererats så blir dom nollade.

Vill man ha en Kress blir det ytterligare en tusenlapp. En Drummelkopia går väl loss på några hundra.

Några andra priser ser du på min hemmasida, som du han komma till om du tittar två cm längre ner.
Användarvisningsbild
speakman
Inlägg: 4838
Blev medlem: 18 augusti 2004, 23:03:32
Ort: Ånge

Inlägg av speakman »

Kring 5000:- för allt? Det var det högsta jag hittade.
Tycker det är för rörigt att förstå totalen när man inte vet vad man behöver. Därav frågan.
Användarvisningsbild
jojje
Gått bort
Inlägg: 6380
Blev medlem: 20 januari 2006, 01:53:33
Ort: Stockholms utkant
Kontakt:

Inlägg av jojje »

Det ska vara rörigt pga att dom priserna gällde bara 0-serien, som såldes slut på tre dagar. :D

Om du inte köper loss från någon som redan byggt, så åker priset upp några tusenlappar när jag väl kommer igång med produktion. Jag hade en förhoppning om att alla skulle lämna rapport om sitt bygge för länge sen, men så var inte fallet. :cry:

Jag och POS håller på att sammanställa i en ny Lillsyrra, eller Lillebror blir det nog. Den blir lite mindre, men även lite stadigare. Jag återkommer med mera senare.
cah
Inlägg: 7
Blev medlem: 17 juni 2007, 13:29:37
Ort: Örebro

Inlägg av cah »

Wow! Har totalt missat denna tråd. Mina pengar är på väg omgående.
Användarvisningsbild
jojje
Gått bort
Inlägg: 6380
Blev medlem: 20 januari 2006, 01:53:33
Ort: Stockholms utkant
Kontakt:

Inlägg av jojje »

Nu har alla som ville, och betalat, fått leverans.
Skriv svar