Presentkort i utbyte mot lite input på mitt studieprojekt!

Daniel00
Inlägg: 9
Blev medlem: 7 juni 2014, 16:10:07

Re: Presentkort i utbyte mot lite input på mitt studieprojek

Inlägg av Daniel00 »

Oh my bad! Blandade ihop dig med en annan jag fick PM av, så blev något förvirrad. Nu är det sänt i alla fall.
Användarvisningsbild
hubben
Inlägg: 1754
Blev medlem: 7 september 2010, 11:46:58
Ort: Örviken

Re: Presentkort i utbyte mot lite input på mitt studieprojek

Inlägg av hubben »

Om du vill ha hjälp av den karaktären där du skulle råka illa ut om någon ser att du frågat om hjälpen här, så är detta nog inte rätt forum att be om den hjälpen i.
Det finns ju en anledning varför uppgiften är lite knepig, den tanken är oftast att du som elev ska lära dig någonting. Tanken är inte att medlemmar på Elektronikforumet ska lösa dina uppgifter och lära sig, och att du ska få ett betyg för det.

Om du har specifika funderingar så kan du ställa dem till läraren, handledaren eller EF, men då frågor som du kan stå för att du fått hjälp med eftersom att det inte räknas som "fusk" på kursen du läser.
Användarvisningsbild
PeterH
Inlägg: 8614
Blev medlem: 15 mars 2006, 15:57:10
Ort: Gävle/Valbo

Re: Presentkort i utbyte mot lite input på mitt studieprojek

Inlägg av PeterH »

Har du ens försökt att söka i forumet eller på Google? Nu är visserligen ditt uttryck "elektronisk ugn" ganska allmänt och beskriver varken vad den skall användas till eller hur den skall fungera, lite som att skriva "fordon" när man egentligen menar cykel :doh: Det finns många både här i forumet och ute i vida världen som byggt elektroniska ugnar, då att användas som lödugn...

:!: Tips: sök efter lödugn, reflow owen (lägg gärna till DIY som för övrigt betyder Do It Your self vilket du borde göra :wink: )
Skriv svar