Sida 1 av 1

Dela terariematta?

Postat: 14 maj 2012, 19:45:47
av wolfsoong
Som överskriften lyder, går en terariematta att dela på? Jag ska ha den i en äggkläckare men den är för stor. Mattan ska kopplas till en termostat.

Re: Dela terariematta?

Postat: 14 maj 2012, 19:46:37
av wolfsoong

Re: Dela terariematta?

Postat: 14 maj 2012, 21:42:11
av tecno
Vad säger dom som säljer mattan?

Re: Dela terariematta?

Postat: 16 maj 2012, 21:55:35
av Mizzarrogh
Ja, no offense, men det beror på hur den är konstruerad, alltid säkrat att kontakta tillverkaren och det kanske de som säljer kan hjälpa med? :)

Eventuellt kan den gå att dela med en lämplig resistor, men då det ser ut att vara 230V(?) direkt så är det nog mer tveksamt om inte tillverkaren sagt annat.