Sida 1 av 1
Dela terariematta?
Postat: 14 maj 2012, 19:45:47
av wolfsoong
Som överskriften lyder, går en terariematta att dela på? Jag ska ha den i en äggkläckare men den är för stor. Mattan ska kopplas till en termostat.
Re: Dela terariematta?
Postat: 14 maj 2012, 19:46:37
av wolfsoong
Re: Dela terariematta?
Postat: 14 maj 2012, 21:42:11
av tecno
Vad säger dom som säljer mattan?
Re: Dela terariematta?
Postat: 16 maj 2012, 21:55:35
av Mizzarrogh
Ja, no offense, men det beror på hur den är konstruerad, alltid säkrat att kontakta tillverkaren och det kanske de som säljer kan hjälpa med?
Eventuellt kan den gå att dela med en lämplig resistor, men då det ser ut att vara 230V(?) direkt så är det nog mer tveksamt om inte tillverkaren sagt annat.