Stereomikroskop för lödarbeten - vilket skall man välja?
Postat: 20 januari 2010, 09:24:26
Har precis köpt ett stereomikroskop som enligt säljaren skulle ha en stor arbetshöjd. ~90mm arbetshöjd är inte mycket att komma med. Väldigt trångt under objektivet + att jag måste sitta framåtlutad. Mikroskopet skall returneras...
Jag vill komma upp till minst 200mm så man får bättre utrymme samt slipper sitta framåtlutad.
Budgeten är 10kkr.
Vilket mikroskop skall jag välja?
Jag vill komma upp till minst 200mm så man får bättre utrymme samt slipper sitta framåtlutad.
Budgeten är 10kkr.
Vilket mikroskop skall jag välja?