Sida 1 av 1
The Most Useless Machine EVER
Postat: 7 januari 2010, 10:41:32
av PerE
Re: The Most Useless Machine EVER
Postat: 7 januari 2010, 11:20:24
av dar303
haha, roligt!
Re: The Most Useless Machine EVER
Postat: 7 januari 2010, 11:41:15
av JimmyAndersson
Byggbeskrivning och schema finns
här.
Re: The Most Useless Machine EVER
Postat: 7 januari 2010, 11:54:29
av Tekko
Re: The Most Useless Machine EVER
Postat: 7 januari 2010, 13:40:19
av Electricguy
eehhrrmmmm....*HOST!* jag kan erkänna att jag såg den där för ca två veckor sen, och började bygga på en krets till en sådan

jag måste skaffa mer 555:or bara

sen jävlar!