Sida 1 av 1

The Most Useless Machine EVER

Postat: 7 januari 2010, 10:41:32
av PerE

Re: The Most Useless Machine EVER

Postat: 7 januari 2010, 11:20:24
av dar303
haha, roligt!

Re: The Most Useless Machine EVER

Postat: 7 januari 2010, 11:41:15
av JimmyAndersson
:lol:

Byggbeskrivning och schema finns här.

Re: The Most Useless Machine EVER

Postat: 7 januari 2010, 11:54:29
av Tekko
:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: The Most Useless Machine EVER

Postat: 7 januari 2010, 13:40:19
av Electricguy
eehhrrmmmm....*HOST!* jag kan erkänna att jag såg den där för ca två veckor sen, och började bygga på en krets till en sådan :D jag måste skaffa mer 555:or bara :D sen jävlar!