Sida 1 av 1

Elslutbleck Bewacard

Postat: 4 oktober 2009, 19:52:09
av bewa
Hej!

Någon som vet hur ett elslutbleck skall kopplas in till en bewacard BC-100?

Re: Elslutbleck Bewacard

Postat: 4 oktober 2009, 20:31:12
av Chaf
Hej :D
Kan du lägga upp kopplingschemat så kan vi kolla :?:
på dom flesta kodlås bewator, på plinten 1+v 2 -v och 1 till el-bleck byggla mellan 2 och 3
4 till el-bleck om du förstår vad jag menar :?:
M.v.h
Chaf

Re: Elslutbleck Bewacard

Postat: 4 oktober 2009, 20:38:44
av bewa
Hej :D

Jag har kommit på hur man gör nu. Jag har kopplingsschemat på paint som inte går och lägga ut, tyvärr.