Det är ju black friday
Det är ju black friday
Funderar på en värmekamera, vilken är bra för ett vettigt pris?
Tänkt till elektronikfelsökning
Tänkt till elektronikfelsökning
Re: Det är ju black friday
Det är lätt att bli förvirrad av alla "black week", "black month", "black tuesday afternoon", etc etc, men black friday är nästa fredag.
Eggsakt, men jäkligt länge har de hållit på så att man nästan trott att det är redan.
Få se om ST bjuder på fri frakt, som de brukat. Nu har de flat rate shipping ...som de också brukat.
Och jag som trodde det var kört med en deal på måndag. Och så har det inte ens startat. Haha tack för infon.
Hoppades på Thomann men de har "cybervecka" och inte speciellt många erbjudanden att komma med.
- SeniorLemuren
Även jag är lite intresserad av en värmekamera. Billigast möjlig för att kunna felsöka kretskort och annan elektronik. Det finns ju en hel del på Amazon, men vad skall man välja?
- Mickecarlsson
- EF Sponsor
- Kontakt:
WABECO har ganska mycket Black Friday erbjudanden om man söker verktyg https://www.wabeco-remscheid.de/wochenaktion.html
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Det gäller att hålla koll på prishistoriken. Vissa började höja priserna för flera månader sen för att inte bli påkomna med prishöjningar under den obligatoriska prishistoriken på en månad eller vad det nu är...
Jodå:
Har dock inget särskilt att beställa därifrån just nu. Ett devboard som jag kollade på blir billigare via DigiKey, när jag ändå kommit upp i fri frakt där.Thanksgiving FREE shipping promotion until 30 November.
Gratis sampel med gratis frakt... kanske? Men vi får se.