nu blir det till att läsa på om alla 100-tals inställningar
Var har du fått tag på den hot-bed...? Lite svårt att hitta en cirkulär modell och överväger DIY om jag inte hittar något passande.G4jm0r skrev:Testade Repetier Host och deras inbyggda slic3r och här är resultatet av min första testprint
nu blir det till att läsa på om alla 100-tals inställningar
Egen design, men kör med j-head klone f kina f tillfället, vill inte vidare utveckla men den är snabb, mina kina J head funkar fint skillnaden mot originalet är att kina har 4 slots och den dyra f grannlandet i väst har femrunsren skrev:Vad har du för hot-end då, när du kan låta en E3D Hotend samla damm.
runsren skrev: Var har du fått tag på den hot-bed...? Lite svårt att hitta en cirkulär modell och överväger DIY om jag inte hittar något passande.
Prova att toggla "Avoid crossing perimeters"Micke_s skrev:Sista körningen med slic3r var intressant, bara 58minuter slicingtid..
Gott..! Ska ta genast en titt på Trinity Labs.G4jm0r skrev:runsren skrev: Var har du fått tag på den hot-bed...? Lite svårt att hitta en cirkulär modell och överväger DIY om jag inte hittar något passande.
I det documentet är nästan alla delar till mitt kosselbygge med, med länkar till inköpsställen pris frakt osv.
Just glaset och hot-bed kommer från Trinity Labs, kan inte ge feedback på hur bra det fungerar eftersom jag inte orkat koppla in än, men förhoppningsvis gör jag det imorgon.
Det är föresten sanslöst hur timmarna flyger iväg....."bara en testprint till med denna inställningen"