Ja det ska man inte blunda för. Du har bara gjort halva investeringen med fräsen,
det är nu det börjar kosta på riktigt
Motorer med drivare totalt hamnar under 500 EUR. Sökord "Closed-loop nema34" på ebay.de
https://www.ebay.de/sch/i.html?_fsrp=1& ... 4&_sacat=0
Skruvar finns nog mest av på aliexpress. 2005 är en lämplig storlek. Rätt längder är viktigt, även om det går att svarva av till rätt längd om det skulle behövas. I runda slängar 100 USD för en skruv med rullade banor (C7). Kanske dubbla priset om man vill ha slipade banor (C5 eller C3). Dubbelmutter kan vara kul (kanske t o m bra) att ha, men det finns andra metoder att minska vändglappet i muttern. C7 med enkelmutter duger om man bara ska göra allmän fräsning. Har man precisionskrav som motiverar slipade skruvar ska man nog se sej om efter en annan fräs.
Nätagg behövs, ett vanligt 60V 7A duger. Räknar man ihop hur mycket motorerna drar behövs typ tre gånger mer, men jag har klarat mej gott på ett enkelt sånt 7A nätagg och jag har väl tatt i mer än fräsen klarar några gånger.
Lagerblock behövs som tidigare nämnts, med vinkelkontaktlager. Om man frågar säljaren kan det hända att de har såna.
Och för att göra de delar som behövs behöver du en nc-styrd fräs

Jag gjorde mina i min lilla (lilla i det här sammanhanget) 3040-fräs i aluminium. Det funkade.