DIN5
- Spisblinkaren
- EF Sponsor
Re: DIN5
Hej Palle500!
Jag hittade faktiskt den när jag sökte själv men fick nåt slags hjärnsläpp så jag frågade ändå
Jag tycker det är kul att ställa frågor på forumet.
Skjut mig
MVH/Roger
PS
Fast jag hittade också den engelska varianten av Wikipedia men där kunde jag inte se några pinnummer knepigt nog.
Jag hittade faktiskt den när jag sökte själv men fick nåt slags hjärnsläpp så jag frågade ändå

Jag tycker det är kul att ställa frågor på forumet.
Skjut mig

MVH/Roger
PS
Fast jag hittade också den engelska varianten av Wikipedia men där kunde jag inte se några pinnummer knepigt nog.
Som om jag brydde mig.
Att vara känslig är en sak, men i ditt fall, så föreslår jag att du börjar träna dig i att umgås.
Du verkar ha svår med detta att umgås med andra människor.
- Spisblinkaren
- EF Sponsor
- Spisblinkaren
- EF Sponsor
Kort kommentar ifall Andli fortfarande bevakar denna urflippade tråd, jag har tagit bort dig från min ovän-lista för du platsar inte där.
Du skrev nåt som jag inte gillade och sen blev jag att tro att du även skrivit nåt skräp i min Tesla-tråd men jag var inte säker.
Men det räcker inte med "1,5" fadäser för att hamna i min ovän-lista.
Det skall till minst 5 fadäser inom rimlig historisk tid.
Jag kan liksom inte "gömma mig" i ovänlistan så fort det tar emot, accepterar inte det beteendet.
Ovän-listan ska bara innehålla folk som systematiskt bara gnäller och är allmänt otrevliga.
Så jag ber om ursäkt och hoppas du inte tycker för illa om mig nu.
MVH/Roger
PS
Märkligt hur svårt det ska vara att hålla sig till trådämnet och vara lagom trevlig.
Du skrev nåt som jag inte gillade och sen blev jag att tro att du även skrivit nåt skräp i min Tesla-tråd men jag var inte säker.
Men det räcker inte med "1,5" fadäser för att hamna i min ovän-lista.
Det skall till minst 5 fadäser inom rimlig historisk tid.
Jag kan liksom inte "gömma mig" i ovänlistan så fort det tar emot, accepterar inte det beteendet.
Ovän-listan ska bara innehålla folk som systematiskt bara gnäller och är allmänt otrevliga.
Så jag ber om ursäkt och hoppas du inte tycker för illa om mig nu.
MVH/Roger
PS
Märkligt hur svårt det ska vara att hålla sig till trådämnet och vara lagom trevlig.
- Spisblinkaren
- EF Sponsor
- Spisblinkaren
- EF Sponsor
- Spisblinkaren
- EF Sponsor