MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0! förslag?
Labbaggregat, Mätinstrument, Lödstationer, Komponentsatser (Resistanser, kondingar, Lysdioder). Egentligen behöver jag allt för ett hobbylabb. Vore juste med något nybörjarpaket för den som precis tänkt börja bygga lite saker hemma.
Är också intresserad av navmotor
Möjligen några stycken...

Möjligen några stycken...
En reflowugn för lödning av ytmonterade komponenter är jag intresserad av. Sedan kommer jag nog på en hel del med tiden. Och det mesta kommer jag nog på efter deadline!
Ringkärnetrafos och apparatlådor (19" kanske?) låter intressant.
Kylflänsar kanske också skulle kunna vara intresant.

Är intresserad av gps,gsm moduler, antenner, kit med massa motstånd, kondingar etc för ytmontering. Navmotor eller nåt kraftigare med batterier.
Kanske nån trådlös "spionkamera" eller liknande om dom går att få till meka/greja/kvadda pris.
Intresserad av:
SMD varm vita & röda lysdioder storlek 1208 typ..
Ringtransomator 14V 6A.
Edit:
Det blev fel storlek på LED, det är 0603 jag är ute efter gärna klara & platt top.
SMD varm vita & röda lysdioder storlek 1208 typ..
Ringtransomator 14V 6A.
Edit:
Det blev fel storlek på LED, det är 0603 jag är ute efter gärna klara & platt top.
Jag är |__________________O___________________| <SÅHÄR intresserad av en AC/DC Tig svets 

Jag hoppas MrMister har CE kort, eller i alla fall C så han kan lasta på sin container direkt på en lastbil och dra runt sverige 
12-14V solpanel hade varit intressant, och något labbaggregat (2 spänningar med strömmättning) och någon bra sugpump för 12V. Dyker det upp en prislista kan jag nog komma på massa mer saker som jag bara måste ha, lite svårt att veta såhär innan vad priserna hamnar på..

12-14V solpanel hade varit intressant, och något labbaggregat (2 spänningar med strömmättning) och någon bra sugpump för 12V. Dyker det upp en prislista kan jag nog komma på massa mer saker som jag bara måste ha, lite svårt att veta såhär innan vad priserna hamnar på..
-
LCD-paneler!
Jag är ute efter 6.5" VGA samt 10.4" SVGA/XGA. Anslutning kan variera. Inga wide, bara 4/3 för min del.
Jag är ute efter 6.5" VGA samt 10.4" SVGA/XGA. Anslutning kan variera. Inga wide, bara 4/3 för min del.
Reflowugn, hetluftstation, IR-station, pastadispenser, förstärkar/instrumentlådor på 19", GSM/GPS-moduler, TIG-svets är saker som jag skulle vara intresserad av. Ska bli spännande att se lite priser!
Ok, börjar bli klart vad som ska tas med på listan...kommer dyka upp någon typ av "katalog" i PDF-format om nån vecka då...
Mister... du får gärna slänga med en "bag sealer" (för att försluta ESD-påsar och andra påsar) på din lista, 230VAC och typ 20-30cm öppning... Och om du vet någon superbra riskokare (dom borde vara duktiga på sådana där, dom jag provat här är inte bra) så lägg med en sådan modell också. 

Ställer mig i kö för en 7-8" LCD med touch. Gärna 800x600 Eller bättre. Får gärna vara komposit in, men vga eller DVI är krav.
Även GPS-moduler (Sirf-III) välkomnas, GPS/GSM-moduler.
Även GPS-moduler (Sirf-III) välkomnas, GPS/GSM-moduler.