Första roboten från början till slut. projekt ner lagt..
Jag måste tyvärr meddela att jag inte heller kan se bilderna utan ser bara den övre snutten. Jag har dock inga färgglada ränder. Du har inte möjlighet att tanka upp bilderna på en annan server. Använd dock inte Windows egna FTP program under dos miljö i win 95 eller 98. Detta stympade också bilder lika illa.
Mikael
Mikael
-
-
- Kontakt:
Nej. Man ser ner till texten "PIC16" på kretsen- sen vart det brus en liten bid och sedan inget mer.
Nästa gång jag gick in fick jag ett meddelande från Firefox som sa att "The image "http://greeen.mine.nu/programerarecopy.gif" cannot be displayed because it contains errors."
Ta nya bilder med kameran. Krymp dom och lägg upp dom. Bilderna du har är förstörda.
Nästa gång jag gick in fick jag ett meddelande från Firefox som sa att "The image "http://greeen.mine.nu/programerarecopy.gif" cannot be displayed because it contains errors."
Ta nya bilder med kameran. Krymp dom och lägg upp dom. Bilderna du har är förstörda.
-
- Kontakt:
Om du inte har varit runt och pillat på varenda inställning som finns så är det nog inget fel på apachens inställningar. Virus eller fel vid överföringen från kameran skulle jag gissa på.
Jag kör Firefox 1.0PR och när jag var in på en site med flash första gången så installerades flash-pluginnen mer eller mindre automatiskt. Ett meddelande poppade upp och jag bad om att få det installerat. 30 sekunder senare så fungerade det.
Jag kör Firefox 1.0PR och när jag var in på en site med flash första gången så installerades flash-pluginnen mer eller mindre automatiskt. Ett meddelande poppade upp och jag bad om att få det installerat. 30 sekunder senare så fungerade det.
Fungerar bra under Linux. Det kommer upp en ruta första gången man går in på en flashsida sedan klickar man på installera eller om det var ladda hem. Iaf är det inga problem att installera det. Sen kan jag rekommendera någon Flash-blockerare för att slippa Flash-eländet.[ALV] skrev:okej va kör du på för plattform? ja har frebsd de funkar itne för nån jag känner som kör firefox..
Hur hade du tänkt kompilera källkoden för dina PIC-program? Finns det någon bra PIC-kompilator för UNIX (el liknande)? (För AVR finns ju den underbara AVR-GCC