Småsignalstrissor...BC546/556, BC547/557, BC327/337 eller motsvarande. Och gärna lösa("obandade"), ett helvete att få bort bandade trissor...enligt mig
Även Tangentbords-strömställare för ytmontering, eller flera olika modeller...
Rökskåp, stadsjeep, villa på sjötomt, semester till söderhavet...
Närå, men hur gör man för att beställa? Jag åker på bröllopsresa imorn och blir borta 2½ vecka så jag måste ju lägga min beställning idag om det inte är försent när jag kommer hem den 27:e...
Steppen: Du kan nog vänta med beställningen tills du kommer hem. Känns som att sista Juni kommer att bli sista datum för beställning/betalning
Dessutom är inte listan klar än..
Varje ledig stund går till detta just nu, försöker få med (nästan) allt ni nämner.
Du menar väl ändå GPS-moduler? GPS-chip som är lätta att löda betyder väl också att du vill ha lätt att göra kretskort till? Och det är inte helt enkelt vid frekvenser i GHz-området... Jag gissar att sådana chip kommer i QFN eller kanske till och med BGA och att man kanske behöver en spektrumanalysator för att få till ett bra kretskort, men jag kan ha fel...
Det här kanske nämnts tidigare i tråden, men hur är distributionen tänkt att fungera när sakerna når Sverige? Jag är sugen på racklådor och porto med posten skulle ju höja priset på dem en hel del.
Priserna är satta med frakten medräknad. Kan jag inte leverera personligen till dig så kommer jag att skicka utan extra kostnad med det alternativ som funkar bäst.
Det låter ju fantastiskt bra. Jag söker HD44780 kompatibla 40x2 tecken-LCDer. Väldigt gärna negativa med röd bagrundsbelysning. Både ovanligt och specifikt, men det skadar ju inte att fråga