Sida 2 av 2

Re: Simulera dåligt lysrör

Postat: 25 februari 2015, 09:24:15
av Walle
JohnA: tänk på att använda code-taggarna när du lägger in kod på forumet, så blir koden läslig också. Redigera gärna tidigare inlägg så all kod hamnar i code-taggar.

Re: Simulera dåligt lysrör

Postat: 25 februari 2015, 15:22:15
av JohnA
@Walle: Fixat! Cool forumfunktion jag inte kände till. :)

Re: Simulera dåligt lysrör

Postat: 25 februari 2015, 15:38:49
av Lennart Aspenryd
Otroligt kul.
Att se hur "aptiten" växer under tiden.
Men när man programmerar är det viktigt att fullfölja en fastlagd plan.
Sedan tar man ett nytt tag när allt fungerar. Då går det fortare och blir säkrare.
Att starta om, när man vet målet, är ofta en klar fördel.

Men hur märker man upp en tråd som "Kom ihåg"

Re: Simulera dåligt lysrör

Postat: 4 mars 2015, 11:57:34
av JohnA
Välstrukturerat arbete brukar löna sig bättre än det kaotiska sätt jag ofta arbetar på, men kommer man på något förmodat mycket bättre under projektets gång kan det vara värt att utforska direkt. Lagom är bäst, för mycket eller för lite skämmer allt. För mig egen del bubblar det så illa i grytan att jag inte vet vilket av fem sex olika MCU-projekt jag ska välja att fokusera på och då är det liksom bekvämare att bara diskutera dem än att faktiskt jobba... :lol: