Har efter ett långt uppehåll kommit igång med lite utskrifter, nu med en ny skrivare.
Dom här grejjerna har jag snott ihop med OpenSCAD.
Plasten utom den vita kommer från formfutura.
Verktygshållare för filar och blocknycklar.
DSCN0277.JPG
DSCN0278.JPG
DSCN0279.JPG
Fjärrkontrollhållare och soffbordsorganisatör
Har använt plast från iGo3D som jag tycker inte är nån vidare bra plast så den får fungera för testutskrifter och eftersom det skulle ta mer än 20 timmar så drog jag upp till 250% och det gjorde ju inte utskriften snyggare. Hittade att jag gjorde en miss och fick den lilla blå lådan (tandpetare) alldeles för långt ner.
DSCN0280.JPG
Kanske skulle haft eltandborsten med också
Kåpa till strömbrytare för lyse och kyla, kylan inte implementerad än. Skall ligga två fläktar under bädden och kyla den efter utskriften är klar.
DSCN0287.JPG
Hållare för z_axel. Skrivaren har tre axlar som är stående utan stöd i övre ände så det kan vibrera rejält då utskriften startar och bädden går från 322mm till 0.
DSCN0290.JPG
Mer saker skall fixas i OpenSCAD.
Edit: fixade bort dom extra bilderna. Det blir fel ändå då jag lägger attachment med bild på rätt ställe, så blir det en annan av bilderna. tex den första med filarna heter dscn0277 men den som visas är 287

och filarna hamnar efter denna text
fixat jag hade lagt in 287 som första attachment och ändrat i texten till 277, detta gillades inte

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.