Varför? Det går alldeles utmärkt att kliva in i en Experbutik och fråga efter reservdelar till en LCD-TV. Det har jag gjort och fått både pris och besked om att de kan leverera.Onödigt att svara på det där sättet när Sodjan redan indirekt bett om förtydligande
Vart hittar man LCD-skärmar
Re: Vart hittar man LCD-skärmar
Visst, synd att du missade poängen med mitt inlägg...
Hade jag nästan kunnat räkna ut iofs.
Du måste ha en väldigt bra expertbutik att prata om reservdelar hos min genererar bara öppna munnar..
Eller så pratar du inte om samma kedja som jag tänker på. länk
Hade en reperatör hemma som gjorde ett garantibyte av ett kort i min plasma tv.
Tyckte han kunde kolla på kondensatorerna i nätdelen så att de såg ok ut.
Han visste nog inte vad en kondensator var för nåt.. Han var en typsik kortbytar-bimbo.
/DeVille
Du måste ha en väldigt bra expertbutik att prata om reservdelar hos min genererar bara öppna munnar..
Eller så pratar du inte om samma kedja som jag tänker på. länk
Hade en reperatör hemma som gjorde ett garantibyte av ett kort i min plasma tv.
Tyckte han kunde kolla på kondensatorerna i nätdelen så att de såg ok ut.
Han visste nog inte vad en kondensator var för nåt.. Han var en typsik kortbytar-bimbo.
/DeVille
Det finns inte många som jobbar med att LAGA hemelektronik idag. Grejerna byts tills det funkar.
Inte för att jag vet eller bryr mig om vilken poäng du menar att jag missade men det förefaller vara samma affärskedja.
Saken är den att jag fick pris på två alternativa reservdelar. I alternativ ett var skärmen, eller panelen ifall det är ett bättre namn, fristående och i alternativ två var den monterad i en ny TV. För oss blev det billigare med alternativ två så vi valde denna lösning.
Hur som helst, ett gått råd till dig kan vara att du kopplar in hjärnan innan du fäller sådana kommentarer som du gjorde till mig. Det kan ju kanske vara så att den du fäller kommentaren till har andra erfarenheter än de du själv har. Men ingen problem, jag lägger inte så stor vikt vid din kommentar så det är inga sura miner på min kant.
Ta dig en trevlig dag.
Saken är den att jag fick pris på två alternativa reservdelar. I alternativ ett var skärmen, eller panelen ifall det är ett bättre namn, fristående och i alternativ två var den monterad i en ny TV. För oss blev det billigare med alternativ två så vi valde denna lösning.
Hur som helst, ett gått råd till dig kan vara att du kopplar in hjärnan innan du fäller sådana kommentarer som du gjorde till mig. Det kan ju kanske vara så att den du fäller kommentaren till har andra erfarenheter än de du själv har. Men ingen problem, jag lägger inte så stor vikt vid din kommentar så det är inga sura miner på min kant.
Ta dig en trevlig dag.
Senast redigerad av labmaster 1 februari 2012, 14:24:30, redigerad totalt 1 gång.
Ja det kanske det kan vara. Det är ju inte alltid som hjärnan hänger med om den inte får nog med kolhydrater. Jag brukar vara noga med att äta på regelbundna tider så att jag kan vara så skärpt som möjligt
.
Läs trådarna jag länkade till...
Kommentaren var inte bara riktad till dig, kanske var otydligt tyvärr.
Tycker att du och andra kan försöka förmedla sina stora erfarenheter på ett lite trevligare sätt = bättre för alla. Det borde du också koppla eftersom du äter så regelbundet.
/DeVille
Kommentaren var inte bara riktad till dig, kanske var otydligt tyvärr.
Tycker att du och andra kan försöka förmedla sina stora erfarenheter på ett lite trevligare sätt = bättre för alla. Det borde du också koppla eftersom du äter så regelbundet.
/DeVille
Nu får du allt ta och kamma dig lite DeVille. Vem är det som avgör om mitt svar var trevligt eller ej? Jag tycker mitt svar var kort och tydligt samt enkelt att förstå.
Det var nog förmodligen dina känslor som spelade dig ett spratt när du läste mitt svar till TS. Hur som helst, jag tror inte att denna dialog hjälper TS att hitta en reservdel till sin TV så vi kan nog avsluta detta och leva vidare som inget har hänt. Är vi inte överens om detta så kanske vi i alla fall kan vara överens om att vi inte är överens. Ha det bra!
Det var nog förmodligen dina känslor som spelade dig ett spratt när du läste mitt svar till TS. Hur som helst, jag tror inte att denna dialog hjälper TS att hitta en reservdel till sin TV så vi kan nog avsluta detta och leva vidare som inget har hänt. Är vi inte överens om detta så kanske vi i alla fall kan vara överens om att vi inte är överens. Ha det bra!
Hurvida jag är kammad eller ej är OT. Håll dig till ämnet!
/DeVille
/DeVille