Tänk att man ska bli idiotförklarad här så fort man öppnar munnen (nåja, inte munnen kanske, men ni förstår) ...
Jag är både skrivkunnig och kan räkna på fingrarna hjälpligt, och jag vet att det finns en kalkylator i Windows.
Kanske är det för att jag är ny och inte förstår jargongen här, men ett dylikt bemötande har jag inte sett på något av de andra två forum jag frekventerar.
Det ena forumet har visserligen en sjuklig förmåga att gå offtopic snabbt, men folk är hjälpsamma och trevliga även mot "hej jag är ny och ställer samma fråga som femtielva andra gjorde förra veckan"-användare ...
Ett litet tips i all välmening, om man nu inte menar att vara spetsig i sina kommentarer, är att krydda väl med smileys då det är otroligt svårt att uttrycka sig ironiskt/sarkastiskt/skämtsamt i ren skrift.
När man har fem till tio webshoppar att jämföra så är det irriterande att behöva göra listor och räkna manuellt när det går att klicka på "buy" och få det serverat ... i de flesta fall ...
Jag tycker även av princip att det ska gå att lägga till saker i kundkorgen och få fraktkostnad INNAN man ger sig på att skapa konton och dylikt.
Ok det är kanske mest slöhet att jag vill ha det serverat