Jag försöker alltså tillverka ett litet kretskort, med uv-metoden.. Har läst en del guider om hur man exponerar/framkallar/etsar men jag får det inte att lyckas själva

Först belyser jag med en uv-lampa (har testat ca 5-10min) från clasohlson genom en oh-film som jag skrivit ut mönstret på med bläckstråle.
Sedan slänger jag kortet i framkallningsvätskan och skvalpar runt lite tills man ser mönstret, (hittills ser allt ut att gå ganska bra). Men när jag sedan lägger kortet i etsvätskan som jag har i en liten kastrull på spisen händer nästan ingenting.. endast lite runt kanterna etsas bort.
Har försökt ett flertal gånger nu och fått samma resultat varje gång

När kortet ligger i etsvätskan ser det lite ut som att fotoresisten skulle vara kvar, och att etsvätskan därför inte skulle komma åt kortet, men jag har prövat allt mellan 1 och 5min i framkallningsvätska och det blir ändå samma resultat..
Kan någon posta/länka till en bild som visar ungefär hur kortet skall se ut efter framkallningen? (Före etsningen) så skulle jag kunna jämföra med mitt kort och eventuellt se vilket steg som misslyckas.
Tacksam för hjälp.