Har kollat runt lite och hittat Atmel AVR Butterfly Starterkit. Någon här som har erfarenhet? Tänkte i och med att rätt mycket redan finns på kortet kanske man kan testa sina koncept och lära sig om programmering av avr innan man bygger hårdvara med specifika användningsområden. Verkar väldigt billigt i alla fall. runt 200 spänn.
Som sagt jag undrar om någon har provat och vad dom tycker?
Inge som har något att säga om kittet? är det för lamt att köpa färdigmonterat ?
Nu har jag beställt en sån i alla fall så jag får väl återkomma med min dumma frågor när jag börjat testa.
Fick hem den lilla fina grejen. Tyvärr hade skärmen spruckit på den. Hmm Jag undrar om posten hoppar på kuverten. Man kan ana lite aktivitet på skärmen men det går tyvärr inte att läsa något. Hoppas företaget tar emot den på retur och skickar en fungerande..... vi får se.. Jag får säkert vänta ytterligare ett tag innan jag kan stilla min nyfikenhet.
Jo man har ju sätt hur posten hanterar paket. Ibland börjar man ju tveka om man ens ska våga skicka motstånd i ett vaderat kuver. Som posten hanterar saker kan man ha sönder alltind. Fasst det finns dom som är värre, flygbolagen.