Fagge skrev: ... men motorn måste vara äkta biltemaskit.
nja... den motorn är ju byggd för intermittent bruk
Tydligen menar du allvar med att spruta t-dojja hejvillt, tänk dig för väldigt noga och se till att ha ett kraftigt överdimensionerat luftutsug som också är 'gnist' säker också för den delen. (Man ser ju inte lågan och det brinner utav bara den, redan din Kress spindel kan ge ifrån sig gnistor som kan antända T-dojjan)
Enstaka hål kan man tänka sig att kyla/smörja med T-dojja men inte för kontinuerlig kylning, då finns det bättre alternativ som jag beskrivit tidigare.
Vad hadde du som grundplatta, plexi eller pc? Tänk på att T-dojjan bygger upp ytspänningar eller nåt sånt som gör att materialet lätt krackelerar med sprickor som följd. Synd på så fint stycke arbete om den skulle spricka.
Som du förstår så hatar jag en massa lösningsmedel som ställer till det med hälsan, jag tål bl.a inte lukten ens av aceton idag som jag använde mig av en hel del vid kameraservice i mitt 'tidigare' liv. T-dojjan är inte långt ifrån den heller så man har tagit lärdom i 'efterskott' sas. Det du tänkte göra om jag förstår det så är det att skapa en 'dimma' att kyla med och den är väldigt bra 'luftburen' i den formen mao lätt att andas in osv osv....... nog tjat om detta