Har fått lite problem med tv´n när jag sätter på den får jag nåt konstigt på högersidan, det ser ut som på bilden och den är så mellan 1-3 minuter sen blir bilden bra igen.
Hela bilden är lite mörk med .
Är det nån som har en ide på vad som kan vara fel?
Om det är drivningen så oftast ja. Är garantin förbrukad? Isf ta upp och kolla efter svullna kondningar och allmänt kika runt efter saker som kan vara fel.
Garantin har gått ut för 1 år sen, får väl ta och kika på kondningarna,
Egentligen tror jag felet består i att frugan tittar för mycket på såpor på tv´n Den pallar nog inte för det
Har man inte 2 års garanti så att säga men då får man själv stå för vissa grejer eller hur fasen det nu var? Fast det kankske redan var inräknat. Men det andra året måste man kunna bevisa att det var fel från början eller så vilket ju dock inte borde vara så svårt då det ju inte var så när du köpte den.
Jo, men vi köpte den begagnad och har haft den snart två år, fungerat perfekt hela tiden ända tills nu.
Sen är det nog inte bästa kvalitet heller...en Andersson, köpt på net on net nån gång.
blueint skrev:Man kan ägna tiden åt varann istället
Ja, man ska dessutom vara rädda om varandra, det är det enda reciprokta pronomen vi har
Vad gäller TV'n så är det väl läge att kolla lytarna innan nåt annat också pajar.
(Jag fick en dvd-inspelare som dött, googlande visar att om jag hade fått ta en titt på den då den "bara" var svårstartad så hade det räckt att byta kondingar, nu är en switchnätdel-ic trasig och jag vet inte om jag nånsin kommer orka beställa en sån som reservdel).