Kvinnliga medlemmar?
- Mizzarrogh
I avvaktan på denna tråd lägger jag detta här så länge...

Edit:
Kanske vi faktiskt har fler kvinnliga medlämmar än vi vet om...
Edit: kanske vi i så fall helt enkelt får ta och göra litet mer "reklam" bland tjejjorna, och förklara vad vi håller på med här, så kanske fler lockas in i "elektronikens underbara värld".
(Geten på bilden i min avatar är i allafall en dam, om inte annat...)
Misstänker också att det bland dessa passiva medlämmar finns en och annan som mer eller mindre regelbundet är här för att läsa inlägg, något som man ju inte heller behöver vara inloggad för att kunna göra.danei skrev:0<10
Inte så lyckat att ta bort användare som har postat. Men det bör kanske behandlas i en separat tråd.

Edit:
Kanske vi faktiskt har fler kvinnliga medlämmar än vi vet om...

Edit: kanske vi i så fall helt enkelt får ta och göra litet mer "reklam" bland tjejjorna, och förklara vad vi håller på med här, så kanske fler lockas in i "elektronikens underbara värld".
(Geten på bilden i min avatar är i allafall en dam, om inte annat...)
Senast redigerad av Mizzarrogh 4 januari 2007, 14:41:32, redigerad totalt 7 gånger.
Vadå, jag träffa min sambo via ett hästforum....Marta skrev:Fy så mycket fördomar Ni har

ehf: jo det finns tjejer med elektronikintresse.. jag känner minst 5.. varav minst en är stammis på pandurooch ägare till vad som mest kan beskrivas som en CNC-symaskin

13th: Och nä jag tycker inte användare ska tas bort.. möjligen användare utan inlägg inte inloggade på ett år...
CNC-symaskin är ju coolt, jag såg en sådan i skolans sysal för jäkligt länge sedan och minns att jag tänkte att med en sådan skulle man ju nästan som karl våga erkänna att man har broderi som hobbyAndLi skrev: ehf: jo det finns tjejer med elektronikintresse.. jag känner minst 5.. varav minst en är stammis på pandurooch ägare till vad som mest kan beskrivas som en CNC-symaskin.

Senast redigerad av Stuggi 6 januari 2007, 23:29:45, redigerad totalt 1 gång.
- 13th.Marine
- EF Sponsor