Hej
Någon som kan tipsa om någon powerbank som finns att köpa som inte stänger av sig själv vid låga strömuttag?
Jag har ett par gamla runda med en cell i (2200mAh) från Rusta som verkar funka, men sen har jag köpt en 5000mAh från Biltema som stänger av sig själv lite då och då.
Jag behöver bara 2000mAh, men jag hittar inte någon nu för tiden som inte har batteriindikator och en on-knapp, och därmed misstänker jag att de också har auto-off.
Jag vill slippa köpa och prova sånt som inte funkar...
Usb power bank utan auto-off
Re: Usb power bank utan auto-off
Kolla om det här kan vara något,
viewtopic.php?p=1620627&hilit=Load+pulser#p1620627
viewtopic.php?p=1620627&hilit=Load+pulser#p1620627
Jag byggde om min ryobi lampa till att också ha usb uttag, deras batteri ligger på 18 V, så jag tog en cigg pluggsadapter för12/24V. Funkar utmärkt, förutom den lilla detaljen att den inte stänger av sig vid 0 last... och verkar ha en rätt rejäl tomgångsförbrukning...
Men det kanske kan inspirera till en lösning? Jag vet inte hur ryobis Original usb adaptrar beter sig vid låg last....
Men det kanske kan inspirera till en lösning? Jag vet inte hur ryobis Original usb adaptrar beter sig vid låg last....
Antar dom flesta stänger av sig själva för att spara effekt, annars kär banken tömmas snabbt, speciellt då man gärna glömmer att stänga den vid urkoppling.