Ska inte ha det såhär, satte ihop det för test så kan jag göra en vettig front istället.
Blev även nya anslutningar från skalorna, nu fungerar allt som det ska igen

Härnäst ska vi ge oss på en Sony magnescale där ena axeln lagt av...
Var inne på att köra ännu dyrare knappar (runt 80-100kr/st) från början men kände inte att jag kunde motivera det ekonomiskt, tyckte inte det kändes som nån större skillnad när man petade på dom billigare.Icecap skrev:Cykelmorfar: det gläder mig att du fick gång i (nästan) det hela igen.
Jag känner mig dock ganska säker på att du snabbt kommer att tröttna på de knappar du valde, de är tyvärr av synnerligt dålig kvalitet - men de är billiga.
Skulle du ha en långlivad lösning ville jag rekommendera t.ex. ELFA 11082201 (+ "hatt"), inte billig men hög kvalitet.
Jo kanske man borde men digitalen är ändå sen -87.MiaM skrev:Trevligt att du fick fart på den!![]()
![]()
Jag tycker du borde maila bilden på ditt tangentbord till tillverkaren och i mailet säga att om de hade lite rimligare priser så hade de fått sålt ett tangentbord...
(Fast det är kanske vad det faktiskt kostar för den - de ska ju ha ett beräknat antal reservdelar liggandes i lager under burkarnas beräknade livslängd, antar jag?).