Skyll på plasten, jag som hade tänkt tvinga dig att göra en komplett förteckning över alla parametrar du kör med samt en likaledes med alla moddar du gjort
stenD skrev:Skyll på plasten, jag som hade tänkt tvinga dig att göra en komplett förteckning över alla parametrar du kör med samt en likaledes med alla moddar du gjort
Det kan ordnas, bara du inte blir ledsen när du ser att allt är väldigt default
stenD skrev:Skyll på plasten, jag som hade tänkt tvinga dig att göra en komplett förteckning över alla parametrar du kör med samt en likaledes med alla moddar du gjort
Det kan ordnas, bara du inte blir ledsen när du ser att allt är väldigt default
Aj då, trodde du hittat "det" för att få bra utskrifter (tyder ju på plasten då förstås)
Håller själv på med en uppdatering av hotbed just nu så det står stilla.
Jag är förstås fortfarande avis på ditt printresultat (och på din kameras macro resultat)
Ni som köper från iGo3D.com - hur är leveranstiden?
Måste nog börja skaffa det som står längre ned på listan trots att DHL Express
försnillat en controller. (Panucatt var snabb att skicka en ersättare men det blir
snigelvarianten för transporten denna gång) Karl-Bertil Jonsson jobbar händelsevis
inte på DHL?
Hedning skrev:Ni som köper från iGo3D.com - hur är leveranstiden?
Måste nog börja skaffa det som står längre ned på listan trots att DHL Express
försnillat en controller. (Panucatt var snabb att skicka en ersättare men det blir
snigelvarianten för transporten denna gång) Karl-Bertil Jonsson jobbar händelsevis
inte på DHL?
Det tog DHL 1 vecka att leverera från iGo3D
Jag tror KBJ är kvar på Posten, det ser iaf så ut när/om paketen kommer fram till mig
Nu är sex rullar plastgodis beställt och så får jag vara med i DHL-lotteriet igen, spännande.
Kryssade inte i GoGreen-rutan för då blir det väl hästtransport sista biten, kunde ju vara
oäser-cyklist också men dom borde man ju ha sett förr om dom kör i företagsfärgerna.