Nytt på gång: datorer av olika modell och årgång (laptops, desktop), mätinstrument av bättre fabrikat med några år på nacken, HiFi som Technics och Rotel, moderkort mm.
Kollar om det finns intresse här först och annars blir det återvinningen (en del får gå på Tradera om det är för svalt intresse här

Allt ska fungera om inte annat anges, visar det sig att något inte är som tänkt löser vi det på nåt bra sätt. Köparen betalar faktisk fraktkostnad, om något behöver packas lite bättre så jag måste fixa packmaterial får vi ha en diskussion om ersättning. Hämtning går bra.
Öppen budgivning tråden, jag har semester och säkert många med mig så vi kör ett tag så fler hinner se... sammanställer här i första inlägget.
Bud just nu:
1. Nätverkskameror : ecenier 500:- (såld)
2. Överklockningsmonitor :
3. Webkamera :
4. Ringtrafo : Andy 50:- (såld)
5. Wake up light :
6. Nätagg USB 60V/10A : (tas bort för försäljning på Tradera)
7. Mediadator med 3D mus :
8a. Router TP-Link :
8b. Router D-Link :
9. Nätverksswitch 8-portar :
10. Kapacitansmeter : vaxfan 200:- (såld)
11. Systemkamera :
12. Telefon/fax switch :
13. UV belysningsbox : Henry 400:- (såld)
14. HD case 2,5" : vaxfan 50:- (såld)
15. Switch 5-portar : Hedis 50:- (såld)
1. Nätverkskameror Axis 210 och 211, Notera! ej perfekt bild! säljes som paket. Pris bud. Skärmdumpar från kamerorna kommer inom kort...
2. Zotac Nitro, överklockningsenhet enligt paketet. Har ingen aning om vad man gör med den. Finns 2. Pris bud. 3. Webbkamera Logitech v-ubh44. Pris bud 4. Ringtrafo 2x18V 90VA. Pris bud. 5. Philips Wake up light, osäker funktion, verkar funka vid test men vill minnas att det var något strul när vi tog den ur bruk... Pris bud. 6. Borttagen och planeras att säljas på Tradera istället.
7. Minidator med HDMI utgång, Rikomagic MK 802 III samt "3D Fjärr", Pris bud. 8. Bredbandsroutrar, TP-Link TL-MR3420 och D-Link DIR-825. Pris bud på respektive. 9. Nätverksswitch 8-portar D-Link. Pris bud. 10. AoE kapacitansmeter, eget bygge på "riktigt" AoE mönsterkort, behöver justeras kondingar medföljer. Pris bud. ...det kommer mera... (eftersom det är max 20 bilagor i ett inlägg)