Buggfix Plus
Aktuellt datum och tid: 17.17 2020-07-04

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Kategoriregler

• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Medlem med statusen "Ny medlem" får inte starta en tråd här. Denna status blir du av med efter 30 inlägg.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".

Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 18.31 2016-03-15 

Hej!

Har en färdigbyggd quadcopter med vanliga delar. Har svårt för att lära mig mjukvara och skulle därför behöva hjälp med att konfigurera DJI nazan. Verkar som att de flesta säger att de tar typ en kvar, men jag har svårt för att lära mig sånt här. Tänkte att typ 300k låter som en schysst deal för båda. Finns i Stockholm men reser mycket och är därför intresserad av alla förslag. Kontakta mig gärna via PM om du har erfarenhet av DJI's flightcontrollers.

Tack på förhand!

InläggPostat: 18.34 2016-03-15 

300k som i 300 000kr eller jag förmodar du menar 300sek?

Det finns många som kan DJI. Framförallt i Stockholm. Tyvär ska jag inte upp i närmaste där jag har tid över. Den kontrollern är en av de enklare att fixa till.

Vad för maskin är det? Dvs storlek o.s.v

Jag kan rekomendera FPV sverige på Facebook om inte annat.

InläggPostat: 19.10 2016-03-15 

Självklart 300000 :vissla:
Nä, men glömde ett "r" som ni säkert förstår

430mm, Quanum venture med Afro ESC's och multistar 2213 motorer. Alltså inget extraordinärt. Tanken är väl att ha den som FPV-cruiser men även kunna sätta på en GoPro med gimbal. :)

InläggPostat: 21.11 2016-03-15 

Nice.

Om ingen här hinner med så kolla dom sagt FPV Sverige kanalen så kommer du hitta folk som vill.

/D

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme