Köpes/Sökes: Löpband

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
danielr112

Köpes/Sökes: Löpband

Inlägg av danielr112 »

Då tiden till att faktiskt ge sig ut tryter just nu då jag är hemma med barn på dagarna och sedan tyvär måste jobba lite också så finns inte riktigt orken att ge sig ut på nätter/tidiga morgnar.

Däremot brukar det bli lite dö-tid mellan det att den minste faktiskt sover och att tvättmaskinen redan snurrar.

Så då tänkte jag se om det finns att få tag på ett band som man kan använda hemma. Kravet jag har är:
* Dämpning
* Minst 12km/h
* Lutningsinställning

*Gärna pulsbaserade program så man slipper pilla så mycket själv när man kör ett längre pass med lutning eller liknande.

Har t ex tittat på detta: http://outl1.se/lopband-hemma

Eller är det så att någon har något annat tips eller för den delen faktiskt råkar ha ett band hemma?