Det är nog en bra idé att bestrida fakturan innan utgångsdatum då? Alltså bara skicka ett mail till Fortnox Finans och säg typ "Hej, jag bestrider denna faktura eftersom varan redan är betald via Swish" typ. Finansbolag brukar ju annars vara duktiga på att ta varje chans att begära förseningsavgifter med mera...
s: Isopropanol 99% 1L 59kr
Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
Re: s: Isopropanol 99% 1L 59kr
Det här är redan avhandlat och avklarat.arvidb skrev: ↑31 december 2020, 10:09:50Det är nog en bra idé att bestrida fakturan innan utgångsdatum då? Alltså bara skicka ett mail till Fortnox Finans och säg typ "Hej, jag bestrider denna faktura eftersom varan redan är betald via Swish" typ. Finansbolag brukar ju annars vara duktiga på att ta varje chans att begära förseningsavgifter med mera...
Vill bara påpeka att 10% bara gäller till och med idag.
Alla ordrar lagda från och med 1 januari har INTE 10% rabbe. Jag har uppdaterat originalinlägget så ingen blir sur och grinig.
Det låter bra.bigmac skrev: ↑31 december 2020, 17:16:12Det här är redan avhandlat och avklarat.arvidb skrev: ↑31 december 2020, 10:09:50Det är nog en bra idé att bestrida fakturan innan utgångsdatum då? Alltså bara skicka ett mail till Fortnox Finans och säg typ "Hej, jag bestrider denna faktura eftersom varan redan är betald via Swish" typ. Finansbolag brukar ju annars vara duktiga på att ta varje chans att begära förseningsavgifter med mera...
Fick ett kuvert med en kreditupplysning igår gjord av Grufman Bil AB, så er administration funkar bra och löper på snabbt.

Gott Nytt år.
En timme lite drygt kvar med 10% rabbe.
Fortf mkt bra pris ändå utan rabbe så är du sent ute så behöver ni inte vara ledsna.
Fortf mkt bra pris ändå utan rabbe så är du sent ute så behöver ni inte vara ledsna.
- Synesthesia
Lade också en beställning på 10 flaskor för några timmar sedan.
Jag fick mina 10 rekordsnabbt samt en fin nyckelring som nu sitter på knippan till bilen och sånt är alltid välkommet. Gott nytt år till er på Grufman bil!