s: Isopropanol 99% 1L 59kr
Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
s: Isopropanol 99% 1L 59kr
http://grufmanbil.se/produkt/10405/
10 Pack säljer vi fraktfritt, ger dessutom 10% rabbe på 10-pack priset till elektronikforumet medlemmar (10% rabbe gäller tom 2020-12-31). Skriv "elektronikforumet" i kommentarsfältet när du checkar ut så får du rabben.
10 Pack säljer vi fraktfritt, ger dessutom 10% rabbe på 10-pack priset till elektronikforumet medlemmar (10% rabbe gäller tom 2020-12-31). Skriv "elektronikforumet" i kommentarsfältet när du checkar ut så får du rabben.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av bigmac 31 december 2020, 17:17:43, redigerad totalt 1 gång.
Re: s: Isopropanol 99% 1L 59kr
episkt
Vi har typ 7000 flaskor på lager med ytterligare möjlighet att tappa upp 10.000 flask till haha
Förlåt 6997st..
Vi har typ 7000 flaskor på lager med ytterligare möjlighet att tappa upp 10.000 flask till haha
Förlåt 6997st..

Försök marknadsföra i 3d-skrivargrupperna på Facebook - där rullar det en del ipa 

Har du några exempelpriser på vad frakten landar på så kan jag lägga ut en blänkare i "3d skrivare Sverige" på fejan.
Ja jag tänkte fråga detsamma, det står bara max 149kr eller om det var 169kr och att priset sätts när ni handlägger ordern?
Är inte riktigt sugen på att åka på den höga fraktkostnaden för några flaskor, och kommer aldrig använda så mycket som 10st flaskor...
Är inte riktigt sugen på att åka på den höga fraktkostnaden för några flaskor, och kommer aldrig använda så mycket som 10st flaskor...
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Jag är intresserad men 1 flaska lär räcka ett bra tag (kollade på Kjelles - TVÅHUNDRATRETTIONIO SPÄNN
).
Jag skulle kunna ta ett 10-pack (eller mer) och ha med mig när jag åker nästa vecka (Vänersborg-Jönköping-Vetlanda-Kalmar-Karlskrona-Kristianstad-Ljungby-Borås) men meddela mig om nån vill vara med på ett gruppköp.

Jag skulle kunna ta ett 10-pack (eller mer) och ha med mig när jag åker nästa vecka (Vänersborg-Jönköping-Vetlanda-Kalmar-Karlskrona-Kristianstad-Ljungby-Borås) men meddela mig om nån vill vara med på ett gruppköp.
169kr + moms för frakten oavsett volym, men köper du mer än 10 flask är det fraktfritt.
Hm ok, då blir inte priset så förmånligt längre
Jag hade snarare hoppats på att landa en bra bit under max-priset på frakten.
Jaja jag behöver fylla på IPA-förrådet så min beställning får ligga kvar.

Jaja jag behöver fylla på IPA-förrådet så min beställning får ligga kvar.
Vi har så inihelsike med flaskor på lager så vi vill bli av med 10-pack helst.
Kan jag få ändra min order till ett 10-pack?
Så får jag 7 flaskor till för 150kr 

Det går utmärkt att komma förbi
Grufman bil
Skarprättarvägen 18
Grufman bil
Skarprättarvägen 18