T: Modifiera hållare till överhandsfräs

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
taimanov

Re: T: Modifiera hållare till överhandsfräs

Inlägg av taimanov »

Jo, den lyfter hela tvärgående axel.
Användarvisningsbild
Teknikern

Inlägg av Teknikern »

taimanov skrev:
21 september 2021, 11:36:15
Du är ursäktad Teknikern. :-)
Jag kan fatta att det verkar idioti att göra det i plast, men för mig är det själva resan har jag insett.

Om jag når fram på ett eller annat vis så kan jag uppgradera och förbättra sedan. Det är ju nästan lika roligt som resan dit. :D
Då har vi olika parametrar på skalan, jag strävar efter att enbart göra konstruktioner en enda gång och sen ska dom funka utan trassel, dom jag gjort konstruktioner åt förväntar sig samma sak och ofta har jag fått ta reda på nåt halvdant som gått i bitar och utgått därifrån och som sagt, jag lämnar inget åt slumpen för det får man betala för senare på ett eller annat vis. :)
taimanov

Inlägg av taimanov »

Teknikern: Jo, skulle jag göra något till någon annan vill jag oxå att det ska vara så hållbart som möjligt. :-)
Skriv svar