K: NXP LPC2387

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
limpan4all

K: NXP LPC2387

Inlägg av limpan4all »

Vi/jag har kundordrar på produkter men inga MCU'er, 104 veckor leveranstid (dvs tillverkarna har ingen aning om när de kan leverera)...

Någon som har några "över"? Tio skulle hjälpa med den akuta krisen, men 100 vore fantastiskt.

Den alternativa lösningen är att köpa in ett gäng utvecklingskort, avlöda MCU'n, skriva om mjukvaran 3 till 6 manveckors jobb, om allt går bra för att passa den nya kärnan, recertifiera det hela och sedan sälja...
Användarvisningsbild
Henry

Re: K: NXP LPC2387

Inlägg av Henry »

Kan inte hjälpa men beroende på hur desperata ni är så finns det på Ebay. Finns i kina som benämns nya och frågar man om dom kan skicka express så kan dom ofta det för en summa.
limpan4all

Inlägg av limpan4all »

Vi har redan handlat via brokers osv med uruselt resultat.
Två första och den sista på plattan innehöll kisel resten av 100 batchen var utan kisel... Dom fick tillbaka skiten.
Användarvisningsbild
säter

Inlägg av säter »

VI?
Vart du inte av med jobbet?
limpan4all

Inlägg av limpan4all »

Jodå, det vart jag. Men jag är också delägare i ett virtuellt bolag (inga anställda och ingen egen verksamhet annat än produktion och försäljning) som jag har konstruerat produkter åt mellan 2000 och 2010. Det är den produktionen som det handlar om. Och den verksamheten finansierar alla mina "leksaker"...
Skriv svar