S: Sandvik Coromant SÅLT.

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
SeniorLemuren

S: Sandvik Coromant SÅLT.

Inlägg av SeniorLemuren »

På grund av ett helt oplanerat inköp av batterier för några tusen så tog min pension slut idag. :) Jag fick öppna guldreserven och där rotade jag fram Sandvik Coromant plus en stickstålsklinga för stickstålsplattor och en hållare för de trekantiga plattorna. Allt är nytt förutom hållaren för trekantskären som är en begagnad Seco. Det gula paketet är emballaget till stickstålsklingan där man kan se typnumret.

Jag har inte en aning om vad jag en gång i tiden betalade för detta men som vägledning hittade jag Sandvik N151som såldes för 375 kr för 9 st på auktion. Nupriset verkar ligga på runt 120 kr/st Stickstålsklingan hittade jag ett ca. pris på i butik 1600 kr. Sekohållaren är ju inte ny men men felfri och betingar väl några hundralappar kanske. Räknar man ihop allt så betingar det alltså ett ca.värde på drygt 8000 kr.

Jag är skitglad om jag kan få 1000 kr + frakt för rubbet och den som köper kan söker bli skitglad om han verkligen är i behov av skären och kanske måste gå till affären och handla i stället. :) Annars, ge mig ett bud.

Bilden går att förstora med dubbla klick så att typnumren blir läsbara. Not! skäret i klingan är inte intryckt utan bara löst placerat i gapet och det är nytt liksom alla andra stickstål. Vändskäret i Secohållaren är använt och kass.
hårdmetall-1.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av SeniorLemuren 8 april 2021, 14:45:44, redigerad totalt 1 gång.
Roger_Soderblom

Re: S: Sandvik Coromant

Inlägg av Roger_Soderblom »

Jag kan ta det för 1000kr + frakt

Mvh
Roger
SeniorLemuren

Re: S: Sandvik Coromant

Inlägg av SeniorLemuren »

Sålt till Lasp kl 09:34 för 1234:56 kr.
Skriv svar