Eagle tråden (?)

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)
DeeJayPA
EF Sponsor
Inlägg: 1384
Blev medlem: 4 december 2004, 21:17:57
Ort: Luleå

Eagle tråden (?)

Inlägg av DeeJayPA »

Många små Eagle tråda lite här och var på forumet, Hadde en tanke om att man (jag) skulle ta och klippa och klistra in frågorna och svaren i en och samma tråd. Vad tycker ni om det?

Nu till min fråga, kan man infoga olika .brd till en och samma .brd fil?
tänkte skriva ut olika layouter på en och samma OH film.
Användarvisningsbild
cykze
EF Sponsor
Inlägg: 1539
Blev medlem: 8 april 2004, 10:40:28
Ort: Uppsala

Inlägg av cykze »

> Många små Eagle tråda lite här och var på forumet, Hadde en tanke om att man (jag) skulle ta och klippa och klistra in frågorna och svaren i en och samma tråd. Vad tycker ni om det?

Jag satt och tänkte på samma sak när jag satt och jobbade med Eagle. Men jag tycker att vi gör i ordning en Wiki en gång för alla. Där kan alla vara med och hjälpa till och man kan få en bättre struktur än om man skulle ta det i forumet.

Det har tidigare pratats om en Wiki, men ingen har väl blivit "den officiella" ännu?
Aluvi
Inlägg: 463
Blev medlem: 26 februari 2005, 19:51:32

Inlägg av Aluvi »

Vad är en wiki?
Användarvisningsbild
cykze
EF Sponsor
Inlägg: 1539
Blev medlem: 8 april 2004, 10:40:28
Ort: Uppsala

Inlägg av cykze »

Kort sagt en vanlig hemsida med en redigeraknapp pa. Pa sa vis kan vem som helst andra innehallet pa sidan.

Se http://susning.nu/Wiki for lite mer info. Hela susning.nu bygger for ovrigt pa en Wiki.
Skriv svar