Sökningen fann 2 träffar
- 28 januari 2010, 10:18:20
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Frågor angående motståndstråd m.m
- Svar: 6
- Visningar: 2336
Re: Frågor angående motståndstråd m.m
Okej tack för svaret! Det låter som att nätspänning är nåt att köra på med försiktighet såklart. Det låter som att det bara blir en massa "extra" krångel om jag ska transformera ner spänningen till 12V osv. För att göra det lite säkrare vad kan jag göra då? Första tanken var att sätta ett ...
- 28 januari 2010, 01:35:04
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Frågor angående motståndstråd m.m
- Svar: 6
- Visningar: 2336
Frågor angående motståndstråd m.m
Hejsan allihopa! Har lite frågor och funderingar kring hur man ska få metall att glöda, låter dumt och väldigt enkelt för er kanske men jag har problem med detta och skulle uppskatta jättemycket om någon kunde hjälpa mig. Först och främst skulle jag vilja veta hur en lödpenna/hårfön/brödrost/... fun...
