Sökningen fann 1 träff

av ed-harley
21 september 2009, 09:43:32
Kategori: Allmän Elektronik
Tråd: Lagligt med coilgun etc?
Svar: 23
Visningar: 3573

Re: Lagligt med coilgun etc?

Har för mig att på jägareskolan sa dom att allt över 190-200 meter per sekund var licens plikt (vapen som skjuter iväg nått, start och dylikt var åicens plikt med men hade inget med jaktexamen att göra.)
Enklast borde vara att ringa blåbären och fråga.