Har för mig att på jägareskolan sa dom att allt över 190-200 meter per sekund var licens plikt (vapen som skjuter iväg nått, start och dylikt var åicens plikt med men hade inget med jaktexamen att göra.)
Enklast borde vara att ringa blåbären och fråga.
Sökningen fann 1 träff
- 21 september 2009, 09:43:32
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Lagligt med coilgun etc?
- Svar: 23
- Visningar: 3573
