Problemet löst som jag skrev tidigare! Det är en hobby 720, 2008 så din lösning för 2009 orna funkade inte.
Jag drog fram en extra 230 i garderåben satte en trafik i den och med en omkopplare väljer jag vilken 12 v matning jag ska ha inkopplad!
Sökningen fann 5 träffar
- 23 september 2012, 21:31:13
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Fjällkoppling till husvagn!
- Svar: 10
- Visningar: 5222
- 20 september 2012, 08:10:32
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Fjällkoppling till husvagn!
- Svar: 10
- Visningar: 5222
Re: Fjällkoppling till husvagn!
Tack för hjälpen alla! Det blev en omkopplare och det funkar utmärkt!
- 18 september 2012, 21:17:27
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Fjällkoppling till husvagn!
- Svar: 10
- Visningar: 5222
Re: Fjällkoppling till husvagn!
Kraftdiod?
- 18 september 2012, 19:21:53
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Fjällkoppling till husvagn!
- Svar: 10
- Visningar: 5222
Re: Fjällkoppling till husvagn!
Det lät ju nästan för enkelt! Jag hade tänkt mig nått mycket krångligare typ ett relä eller så!
Men en omkopplare känns ju rätt tack för hjälpen!
Men en omkopplare känns ju rätt tack för hjälpen!
- 18 september 2012, 17:35:16
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Fjällkoppling till husvagn!
- Svar: 10
- Visningar: 5222
Fjällkoppling till husvagn!
Jag ska göra en "fjällkoppling" till våran husvagn! För att kunna starta värmen innan ankomst! Min tanke är att stoppa en 12v trafo i ett vägguttag eftersom att jag kan slå på 230v hemmifrån! så långt är det enkelt problemet är att när vi anländer till vagnen och trycker på panelen så mata...
