Sökningen fann 4 träffar
- 22 juli 2012, 15:30:13
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
- Svar: 12
- Visningar: 1864
Re: hjälp med spänningsregulator till mc
haha, för att vara en 125a tycker jag den är rätt pigg, min är dock lite ombyggd.. inga stötdämpare och planka som sadel, lite stötigt på grusväg
http://s1175.photobucket.com/albums/r64 ... G_0648.jpg
- 22 juli 2012, 13:02:35
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
- Svar: 12
- Visningar: 1864
Re: hjälp med spänningsregulator till mc
det är en ts 125 från -79 en offroadcykel som aldrig blir besiktningsduglig utan väldigt mycket jobb.. har den som gårdsmoppe 
- 21 juli 2012, 13:55:44
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
- Svar: 12
- Visningar: 1864
Re: hjälp med spänningsregulator till mc
ojdå!
ja, somsagt är helt grön vad gäller elektronik, men tack så mycket! nu slipper jag lägga tid på nåt som inte funkar. tar gärna emot förslag på andra lösningar!
- 21 juli 2012, 12:40:48
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
- Svar: 12
- Visningar: 1864
hjälp med spänningsregulator till mc
har köpt en gammal suzuki 125a där förra ägaren rensat all el förutom till tändningen, finns bara två sladdar från generatorn kvar, och för att inte bränna lampor behövs en spänningsregulator, har en spänningsregulator(LM350T) och en likriktande diod, så lång är allt bra, men jag har ett par frågor:...
