Sökningen fann 4 träffar

av lindellan
22 juli 2012, 15:30:13
Kategori: Allmän Elektronik
Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
Svar: 12
Visningar: 1864

Re: hjälp med spänningsregulator till mc

haha, för att vara en 125a tycker jag den är rätt pigg, min är dock lite ombyggd.. inga stötdämpare och planka som sadel, lite stötigt på grusväg :D http://s1175.photobucket.com/albums/r64 ... G_0648.jpg
av lindellan
22 juli 2012, 13:02:35
Kategori: Allmän Elektronik
Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
Svar: 12
Visningar: 1864

Re: hjälp med spänningsregulator till mc

det är en ts 125 från -79 en offroadcykel som aldrig blir besiktningsduglig utan väldigt mycket jobb.. har den som gårdsmoppe :wink:
av lindellan
21 juli 2012, 13:55:44
Kategori: Allmän Elektronik
Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
Svar: 12
Visningar: 1864

Re: hjälp med spänningsregulator till mc

ojdå! :oops: ja, somsagt är helt grön vad gäller elektronik, men tack så mycket! nu slipper jag lägga tid på nåt som inte funkar. tar gärna emot förslag på andra lösningar!
av lindellan
21 juli 2012, 12:40:48
Kategori: Allmän Elektronik
Tråd: hjälp med spänningsregulator till mc
Svar: 12
Visningar: 1864

hjälp med spänningsregulator till mc

har köpt en gammal suzuki 125a där förra ägaren rensat all el förutom till tändningen, finns bara två sladdar från generatorn kvar, och för att inte bränna lampor behövs en spänningsregulator, har en spänningsregulator(LM350T) och en likriktande diod, så lång är allt bra, men jag har ett par frågor:...