GECKODRIVES

Robot, CNC, Pneumatik, Hydraulik, mm
StefanO
Inlägg: 96
Blev medlem: 5 augusti 2008, 20:31:01
Ort: Mora

GECKODRIVES

Inlägg av StefanO »

Startar ett nytt ämne med gecko som inriktning

Jag är intresserad av erfarenheter av deras produkter,tips ,trix
Vad kostar det att få hem grejor från over there
Har själv tittat på G540 som verkar vara ny och kan vara ett bra val till bf20
efter lite konsult av er på forumet TACK


/stefan[/b]
H.O
Inlägg: 5716
Blev medlem: 19 mars 2007, 10:11:27
Ort: Ronneby

Inlägg av H.O »

Dom (Geckodrive) gör bra grejer till bra priser och bättre support får man leta efter. Jag köpte mina tre G210'or 2001 och dom har funkat sedan dess. Frakten då gick på $9. Hur lång tid det tog kommer jag inte ihåg men det brukar ta ca 1v med USPS. Tänk på att svensk moms tillkommer plus postens avgift för tullhantering etc - typ 100:- (Om man inte har tur...)
JB
Inlägg: 388
Blev medlem: 5 april 2007, 17:46:42
Ort: Gislaved

Inlägg av JB »

Har ingen erfarenhet av geckos, men iaf så om du åker på tull så får du betala +25% och senást jag beställde så tog posten dessutom en avgift på 130kr

Jag beställde för 600kr och fick betala över 300kr i avgifter :P
Användarvisningsbild
Spruft
Inlägg: 840
Blev medlem: 6 mars 2006, 16:33:24
Ort: Stockholm

Inlägg av Spruft »

Jag har 3st 203V som jag är mycket nöjd med. Knappt ljumna vid 4A strömbegränsning och 63V. Säger kanske inte så mycket men något. När det var tid för beställning hade jag lite tur och det var just ett erbjudande några veckor den vintern så fick alla tre inkl. frakt för under 2000. Och som sagt väldigt bra support. Dom har ju även en yahoogrupp och en egen avdelning på CNCZone.com. På CNCZone är det rätt dött i Geckodelen, allting händer väl i yahoogruppen men jag har aldrig varit där.
Skriv svar