Moms?

Elektronikforumets tävlingar
Scorpiion
Inlägg: 380
Blev medlem: 24 januari 2008, 20:56:06
Ort: Umeå

Moms?

Inlägg av Scorpiion »

Hej igen.. :P Sitter och tittar runt på elfa nu och försöker komma på något roligt... Jag tänkte göra en sak med display, en display som är liknande en mobiltelefon display (dimensionsmässigt) och som inte är alfanumrerisk, den ända jag hittade (som är runt 200kr) är den här 75-407-85

Min första tanke var Yes det fanns en display! Sen efter de så kom jag på att det kanske var exkl moms.... Och eftersom det inte står något i anmälan om moms så måste jag ju fråga. Det står ingenstans om det så då måste man ju fråga.. :)

Eftersom displayen ifråga kan användas om det är utan moms och inte kan användas om det ska vara med moms så är det ju av betydelse i mitt val av ide.. :)

ps. jag misstänker att det är utan moms men vill så gärna ha den där displayen så hoppas att det är/blir 200kr utan moms... :P

edit: Såg precis att bearing ställde samma fråga i den andra tråden.. Vi skrev in det på samma minut så var inte menat att frågan skulle komma på två ställen.. :)
Senast redigerad av Scorpiion 22 september 2009, 21:26:15, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Macce
Inlägg: 4301
Blev medlem: 29 maj 2003, 16:40:58

Re: Moms?

Inlägg av Macce »

Eftersom tävlingen är tänkt för privatpersoner så är pristaket inkl. moms.
Scorpiion
Inlägg: 380
Blev medlem: 24 januari 2008, 20:56:06
Ort: Umeå

Re: Moms?

Inlägg av Scorpiion »

Okey.. Synd.. 200kr var en dum siffra tycker jag... :?
Användarvisningsbild
psynoise
EF Sponsor
Inlägg: 7154
Blev medlem: 26 juni 2003, 19:23:36
Ort: Landvetter

Re: Moms?

Inlägg av psynoise »

Tur att man har studentrabatt på ELFA, 10% billigare har jag för mig :).
Scorpiion
Inlägg: 380
Blev medlem: 24 januari 2008, 20:56:06
Ort: Umeå

Re: Moms?

Inlägg av Scorpiion »

Haha känns som det inte riktigt är tillåtet här i tävlingen... :P
Skriv svar