IC Sockel

Övriga diskussioner relaterade till komponenter. Exempelvis radiorör, A/D, kontaktdon eller sensorer.
Användarvisningsbild
Xerbee
Inlägg: 179
Blev medlem: 27 april 2004, 17:43:44

Inlägg av Xerbee »

Får man något kort eller så för att visa att man ska ha CSN rabatt? Och hur mycket ligger den på ungefär? Internet rabatten är på 3% vilket inte blir många kronor om du inte köper väldigt mycket.
Användarvisningsbild
RDX*
EF Sponsor
Inlägg: 1646
Blev medlem: 28 maj 2003, 22:52:04
Ort: Skåne - Lund

Inlägg av RDX* »

CSN rabbat ligger på 10% och den får man om man kan visa upp ett CSNkort eller ett studentkort.
Användarvisningsbild
Xerbee
Inlägg: 179
Blev medlem: 27 april 2004, 17:43:44

Inlägg av Xerbee »

Oj 10% är ju inte fy skam, vart får man ett CSN kort? Eller student kort? Får man det kanske när man börjar gymnaiset eller ? Sånt ska användas mycket på elfa kan jag säga :)
Användarvisningsbild
$tiff
Inlägg: 4941
Blev medlem: 31 maj 2003, 19:47:52
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av $tiff »

Ja, du bör få ett när du börjar på gymnasiet, men du får nog tjata lite på CSN om du vill ha det detta året :roll:
De är inte så snabba med korten...

Tänk på att du inte kan beställa via internet om du ska ha CSN-rabatt, du måste ringa eller faxa in beställningen och fråga snällt om du kan få CSN-rabatt i kassan när du ska betala :)
Användarvisningsbild
ToB
Inlägg: 678
Blev medlem: 22 februari 2004, 10:32:58
Skype: tobias_bjork
Ort: Sollentuna

Inlägg av ToB »

Det är inte säkert att man får CSN-kort automatiskt, jag fick aldrig något när jag gick gymnasiet, men det var ju några år sedan också...
Användarvisningsbild
RDX*
EF Sponsor
Inlägg: 1646
Blev medlem: 28 maj 2003, 22:52:04
Ort: Skåne - Lund

Inlägg av RDX* »

Om man vill ha CSN-rabatt så ska man säga det vid beställningen annars har kassörerna en tendens att bli väldigt vresiga.
Skriv svar