Stegmotorer, trapetz och lite smått till Z återstår. Stegmotordrivare är påväg och nätaggregat är redan köpt av andy här på forumet.
UPPDATERING 2009-02-03
Fick hem lite post på brevlådan idag!

Det är allegros A3979 krets. Hade beställt 6 stycken samples men fick hem 12 stycken.
UPPDATERING 2009-03-10
Snackade men en kille från USA som ska göra lite fräsjobb åt mig. Han vill ha 15$ för motorfästet och 10$ för kullagerhållaren. Då står han också för materialkostnader. Motorfästen är anpassat efter aluminiumprofilerna ändar vilket innebär att dem ska skruvas fast i sidan av profilerna. Kullagerhållaren kommer sitta uppepå profilerna för att ge stöd till trapets/kulskruven.

UPPDATERING 2009-03-16
Idag fick jag ett mail från USA, till min glädje fanns det en bild på de färdiga fästena. Bilden är dock dålig men den får duga tills jag fått hem grejerna.

UPPDATERING 2009-03-23
Idag när jag kom hem från skolan låg det ett litet trevligt paket på sängen från PRIORITY MAIL. Slet upp det ivrig som man var och där låg mina fästen. Dem var dock lite smutsiga sen bearbetningen men det var lätt fixat med lite autosol.

UPPDATERING 2009-03-31
Idag anlände det ett paket från JB CNC, i paketer fanns det 4 stycken stegmotorer på 1,85 Nm.
Väntar nu på drivare och trapets/kulskruv, sen ska det nog bli en testkörning av fräsen.