Förlängd anmälningstid

Elektronikforumets tävlingar
Användarvisningsbild
adent
Inlägg: 4094
Blev medlem: 27 november 2008, 22:56:23
Ort: Utanför Jönköping
Kontakt:

Förlängd anmälningstid

Inlägg av adent »

Argh, idag länkar en kompis till tävlingen, 24 timmar försent och 168:an som är min favorit :(
För det är väl för sent att anmäla sig? Att göra det utom tävlan är ju möjligt, men jag behöver ju
all piska jag kan få och detta hade vart en utmärkt sådan... Fanken :(

Ändrade rubriken när jag postade sista inlägget //mrfrenzy
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33666
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: argh!

Inlägg av Glenn »

Men förlåt så mycket då ;)
Användarvisningsbild
Fagge
Inlägg: 3930
Blev medlem: 27 maj 2003, 13:59:51
Ort: Blekinge

Re: argh!

Inlägg av Fagge »

Adent: Bara skicka du in en tävlingsanmälan i allafall. Så ska vi kika på det. :)
Användarvisningsbild
mrfrenzy
Co Admin
Inlägg: 14818
Blev medlem: 16 april 2006, 17:04:10

Re: argh!

Inlägg av mrfrenzy »

Anmälningstiden för tävlingen har gått ut och vi har fått in 15 intressanta bidrag som alla får startkit från ELFA.
Eftersom det finns ett antal platser kvar så ger vi möjlighet till dom som kommer på en idé senare, eller kanske inte trott det var lönt i den hårda konkurransen att göra en ansökan fram till 5 november.
Inlämningstiden för tävlingen är oavsett detta lika för alla och oförändrat 17 januari.
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33666
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: Förlängd anmälningstid

Inlägg av Glenn »

oj, bara 15 ? betydligt mindre än väntat :(
Användarvisningsbild
mrfrenzy
Co Admin
Inlägg: 14818
Blev medlem: 16 april 2006, 17:04:10

Re: Förlängd anmälningstid

Inlägg av mrfrenzy »

Yes, det ser ut att det kommer bli 15 spännande projekt, men vi hade förstås gärna sett flera.

Några har påpekat att dom inte hunnit göra en anmälan på den korta anmälningstiden, därför förlänger vi den tiden rejält. En stor del av projektet är ju faktiskt att komma på idén och ungefär vilka komponenter man behöver, så förhoppningsvis ska man hinna göra konstruktionen ändå på den tid som återstår.

Dom som lämnat in anmälning i tid får ju då förstås ett litet försprång eftersom dom strax har sina komponenter.
Skriv svar