När går PM:en ut?

Elektronikforumets tävlingar
Användarvisningsbild
GeekJoan
Admin
Inlägg: 10642
Blev medlem: 26 maj 2003, 15:59:27
Ort: Solna

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av GeekJoan »

Ja, det skulle man kunna tro, men det blev via mail av någon anledning.

Alla som vill ha komponenter skickade till sig har inte fått något mail än. Jag inväntar svar från Elfa om hur exakt vi ska gå till väga.
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33667
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av Glenn »

Jag funderar mest på hur man ska hämta ut dom, går man dit och tittar mystiskt på dom och säger den hemliga koden ? hemligt handslag :)

Nä, antar att man ställer sej vid orderdisken och förklarar vad det gäller.. men jag hoppas alla butikerna har koll :D
Användarvisningsbild
gurgalof
EF Sponsor
Inlägg: 1311
Blev medlem: 18 februari 2004, 22:15:06
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av gurgalof »

Jag tänker skriva ut mailet och visa upp...
Enklast så, spec när man har social fobi.
Användarvisningsbild
GeekJoan
Admin
Inlägg: 10642
Blev medlem: 26 maj 2003, 15:59:27
Ort: Solna

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av GeekJoan »

LOL...

Det var därför jag skrev att ni kanske skulle vänta någon dag så att Elfa hinner få ut infon till alla ställen.

Koden ni fick är personlig och jag antar att dom bockar av er i kassan när ni hämtar.
Användarvisningsbild
gurgalof
EF Sponsor
Inlägg: 1311
Blev medlem: 18 februari 2004, 22:15:06
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av gurgalof »

Jag tänkte åka dit imorgon, hoppas de har fått ut infon då...
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33667
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av Glenn »

jag har vägarna förbi kungens kurva på lördag, tänkte titta in till elfa då, hoppas dom har alla grejerna (kanske är färdiga kit ?) och vet vad det handlar om.

Gäller ju att börja bygga i tid så man hinner med, är ju alltid en massa annat som kommer emellan.

..Eller ja, det är knappast byggandet som är problemet, det är väl kodandet.
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33667
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av Glenn »

Hehe..

Jag kom till elfa, och visade mitt utskrivna mail och sa "Jag antar att du vet vad detta är ?"

Det visste han INTE :)

Efter att jag förklarat skulle han kolla med en kollega, kollegan kände till tävlingen, men
hade inte listan.. han sa "Mern den har väl inte börjat än ?" ..så efter att först den ena
personen varit och letat, och sedan båda två så kom dom tillbaka med en komponentpåse,
men dom hade fortfarande inte hittat någon lista, så jag fick grejerna ändå och dom skulle
pricka av mej senare :)

Sen kom jag till kassan och kilen sa typ "Ööh vaddå ? tävling" och frågade en massa,
iofs verkade han mest nyfiken och intresserad, och det var inga problem att få grejerna :)
bearing
Inlägg: 11232
Blev medlem: 2 mars 2006, 01:01:45
Ort: Ängelholm

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av bearing »

Vilket Elfa var du på?

Jag har närmast till Kungens kurva. Borde jag ringa och kolla med dom innan jag hämtar? Kan jag ens hämta i KK?
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33667
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av Glenn »

Jag skulle till kungens kurva, men insåg att jag inte skulle hinna så jag tog omvägen till solnabutiken istället :)

(Jag bor närmare solna, men hade ett annat ärende till tumba så jag tänkte ta det på vägen egentligen)

Var ju inga problem att få ut grejerna för mej iaf, och jag har förstått det som att det oftast är kunnigare personal på vardagar, på helger är det mycket extrafolk.
Senast redigerad av Glenn 13 oktober 2009, 22:26:11, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Glenn
Inlägg: 33667
Blev medlem: 24 februari 2006, 12:01:56
Ort: Norr om Sthlm
Kontakt:

Re: När går PM:en ut?

Inlägg av Glenn »

Kollade f.ö igenom påsen idag efterssom jag tänkte börja bygga, och jag hade fått två 5V-regulatorer, fast det bara skulle vara en :)
Skriv svar